Valtakunnallinen yliopistokeskusseminaari Seinäjoella 22.-23.4.2024

Valtakunnallinen yliopistokeskusseminaari järjestettiin Seinäjoella 22.-23.4.2024. Seminaari oli tarkoitettu Suomen kuuden yliopistokeskuksen henkilöstölle ja yhteistyöyliopistojen edustajille. Seminaaripaikkana Frami ja iltaohjelma järjestettiin Seinäjoen kaupunginteatterilla.
Seinäjoen yliopistokeskusseminaarilaisia keväällä 2024. Kuva: Taina Renkola.
Valtakunnallisen yliopistokeskusseminaarin osallistujia Seinäjoella keväällä 2024. Kuva: Taina Renkola.

Yli 50 asiantuntijaa eri yliopistokeskuksista kokoontui Framille ja toi oman osaamisensa mukaan keskusteluihin, joissa yliopistokeskusten tavoitteena on käydä kohti vahvempia kumppanuuksia.

Yliopistokeskusten johtajat 2024

Yliopistokeskusten johtajat 2024.

Kunkin osallistujan työkalupakkiin tuli paljon uutta inspiraatiota, ideaa ja oivallusta. Yhteistyössä on voima ja yhdessä tärkeimpien sidosryhmiemme kanssa onnistumme löytämään konkreettisia toimia mm. osaajapulaan, kansainvälisyyteen ja uusien innovaatioiden syntyyn.

Paula Risikko

Eduskunnan 1. varapuhemies Paula Risikko toi valtiovallan tervehdyksen Seinäjoen kaupunginteatterilla järjestetyssä iltatilaisuudessa.

Kaupunginteatterilla järjestetyssä Yliopistokeskukset 20 vuotta -iltatilaisuudessa tervehdykset yliopistokeskuksille toivat: Valtiovallan tervehdys, eduskunnan 1. varapuhemies Paula Risikko ja Etelä-Pohjanmaan liitto, innovaatiojohtaja Antti Saartenoja. Illallisen jälkeen kuulimme mielenkiintoisen esitelmän Alvar Aallon arkkitehtuurista Seinäjoen kaupunkikuvassa professori Ari Hynysen kertomana.

Yliopistokeskusseminaarin iltatilaisuus Seinäjoen kaupunginteatterilla 2024.

Viimeksi päivitetty: 26.4.2024