Etsimme koulutusvararehtoria - hae 24.1. mennessä

Oulun yliopisto etsii koulutusvararehtoria. Tehtävä on määräaikainen. Viisivuotiskausi alkaa 1.3.2024 tai mahdollisimman pian sen jälkeen. Nykyinen koulutusvararehtori Tapio Koivu vaihtaa työpaikkaa.

Koulutusvararehtori vastaa yliopistotasolla koulutustoiminnan johtamisesta sekä toimii koulutuksen johtoryhmän ja koulutusneuvoston puheenjohtajana. Koulutuksen johtoryhmä ja koulutusneuvosto tukevat vararehtoria koulutuksen johtamisessa ja kehittämisessä sekä koulutusstrategian toimeenpanossa.

Koulutusvararehtori vastaa rehtorille erikseen määriteltävien vastuuyksiköiden taloudellisesta, tehokkaasta ja tuloksellisesta hoitamisesta sekä raportoi rehtorille vastuualueensa laadusta, kehittämisestä sekä seurannasta. Hän toimii myös rehtorin toisena varahenkilönä.

Koulutusvararehtorin valitsee rehtorin esityksestä yliopiston halitus.

Lue lisää tehtävästä ja hae viimeistään 24.1.2024.

Viimeksi päivitetty: 28.12.2023