Kutsu Ouluun yhdysvaltalaista tutkimusta tai opetusta! Fulbright Suomi -säätiön apuraha nyt haettavissa

Fulbright–University of Oulu Scholar Award -apurahan saaja voi tehdä tutkimus- tai opetustyötä missä tahansa Oulun yliopiston tiedekunnassa tai alueyksikössä. Apurahaa rahoittavat sekä Fulbright Suomi -säätiö että Oulun yliopisto.
a woman with a book in her hands

Apurahan voi saada 3–9 kuukauden tutkimus- tai opetusvierailuille, ja se sisältää muun muassa 4 500 dollarin kuukausipalkkion sekä kertaluontoisen matkustustuen (1 800 dollaria), oleskeluluvan, majoituksen, työtilat, hallinnollisen tuen, perehdytyksen sekä relokaatiopalvelut.

Lue tarkemmat tiedot apurahasta ja sen kriteereistä Fulbright Suomi -säätiön verkkosivuilta (englanniksi).
Hakuaika lukuvuodelle 2024–25 on auki. Hae 16.9.2024 mennessä!

Lisätiedot:

Kysymykset liittyen vastaanottavaan instituutioon:
international.affairs@oulu.fi

Kysymykset liittyen Fulbright Suomi -säätiöön, apurahaan tai sen hakemiseen:

Viimeksi päivitetty: 26.4.2024