Oulun yliopiston 12. tohtoripromootion ilmoittautuminen on avattu.

Oulun yliopiston tohtoripromootion ilmoittautuminen on avattu kaikille vuosina 2020–2023 valmistuneille tohtoreille, joita ei ole aiemmin promovoitu.
Tohtorinhattu kädessä

Kaikkien tiedekuntien yhteinen tohtoripromootion järjestetään 17.-19.5.2024. Juhlallisuudet alkavat perjantaina 17.5. miekanhiojaisilla hotelli Lasaretissa. Promootioakti on lauantaina 18.5. kello 12 alkaen Oulun yliopiston Saalastinsalissa, josta siirrytään juhlakulkueen jälkeen Oulun tuomiokirkkoon ekumeeniseen juhlajumalanpalvelukseen. Promootiopäivällinen järjestetään samana iltana Oulun yliopistolla ravintola Foodoo Gardenin tiloissa. Promootiojuhlallisuudet päättyvät sunnuntaina 19.5. promootiopurjehdukseen Maikkulan kartanossa.

Promovoiduksi voi tulla myös poissaolevana. Tällöin ei osallistu promootion tapahtumiin paikan päällä, mutta diplomi ja matrikkeli postitetaan kotiin tapahtumien jälkeen.

Promootioon voivat ilmoittautua promovoimattomat nuoret tohtorit, jotka ovat valmistuneet 1.1.2020–31.12.2023. Myös ennen vuotta 2020 valmistuneiden promovoimattomien tohtoreiden on mahdollista osallistua, mutta heidän määräänsä on rajoitettu ja ilmoittautuminen heille aukeaa 27.11.2023.

Nuorten tohtoreiden ilmoittautuminen tohtoripromootioon ja siihen liittyviin juhlallisuuksiin sulkeutuu 7.1.2024 tai heti, kun kaikki paikat on täytetty. Lisätietoja sekä linkin ilmoittautumiseen löydät tohtoripromootion verkkosivuilta.

Salla Rahikkala, projektipäällikkö

Sähköposti: conferment.ceremony@oulu.fi