OuluREPO-julkaisuarkisto korvaa Jultikan

Oulun yliopiston julkaisuarkisto Jultikassa ollut aineisto on siirretty uuteen OuluREPO-arkistoon.

Jultika-julkaisuarkiston käyttö on päättynyt. Jultikan korvaa OuluREPO-julkaisuarkisto.

OuluREPO-julkaisuarkistoon on siirretty Jultikassa ollut aineisto. Jatkossa uudet rinnakkaistallenteet, opinnäytteet ja Oulun yliopiston muut julkaisut tallennetaan vain OuluREPOon.

Muutos ei vaikuta olemassa oleviin toimintatapoihin, joten voit rinnakkaistallentaa julkaisusi samalla tavalla kuin aiemmin. Katso ohjeet Patiossa (pääsy vain Oulun yliopiston henkilökunnalla).

Kirjaston e-gradutyöasemat tunnetaan jatkossa OuluREPO-työasemina. Työasemilla tehdään vielä muutostöitä, joten ne avautuvat käyttöön myöhemmin. Tiedotamme, kun työasemat ovat käytettävissä. Huom! Vanhat e-gradutyöasemat ovat siihen asti vielä normaalisti käytössä.

Muistutuksena vielä, että tehdessäsi linkityksiä julkaisuarkiston aineistoihin, käytä linkissäsi aineiston pysyvää tunnistetta (URN). Näin linkkisi pysyy kunnossa, vaikka aineiston osoite julkaisuarkistossa muuttuisi.

Lisätietoja:

Viimeksi päivitetty: 28.11.2023