Tiedekirjasto kaikille – saavutettavuutta käsittelevän blogisarjan ensimmäinen osa Kirjaston blogissa

Esteettömyys ja saavutettavuus ovat käytännön toimia ja valintoja, joiden tavoitteena on tehdä kirjastosta kaikkia käyttäjiä palveleva paikka – niin fyysisesti kuin digitaalisestikin. Tähän teemaan syvennymme Kirjaston blogissa, jossa on nyt luettavissa uuden Tiedekirjasto kaikille -blogisarjamme ensimmäinen osa.
Bookshelves and desks in Pegasus Library's History Collection room.

Uudessa blogikirjoitussarjassamme käsittelemme saavutettavuuteen liittyviä asioita Oulun yliopiston kirjastossa ja kerromme vinkkejä, joiden avulla jokainen voi hyödyntää kirjastoa mahdollisimman tehokkaasti ja mukavasti. Ensimmäisessä osassa käsittelemme kirjaston tiloja ja esteettömyyttä parantavia kalustehankintoja:

Tiedekirjasto kaikille: Esteettömyyskierrosten satoa Oulun yliopiston kirjastossa

Viimeksi päivitetty: 9.2.2024