Kajaanin yliopistokeskus 20 vuotta

11.6.2004 Oulun, Jyväskylän, Joensuun, Kuopion ja Lapin yliopistojen rehtorit allekirjoittivat sopimuksen yliopistokeskusyhteistyöstä. Allekirjoitustilaisuudessa kartanohotelli Karorlineburgissa (Kajaani) olivat mukana Oulun yliopiston rehtori Lauri Lajunen, Joensuun yliopiston rehtori Perttu Vartiainen, Kuopion yliopiston rehtori Matti Uusitupa, Lapin yliopiston rehtori Esko Riepula ja Jyväskylän yliopiston vararehtori Paula Määttä.
Arto Maaninen puhumassa Kajaanin yliopistokeskuksen 20-vuotisjuhlassa
Yhteistyösuhteiden rehtori Arto Maaninen Kajaanin yliopistokeskuksen 20-vuotisjuhlissa 11.6.2024

Kajaanin yliopistokeskusksen 20 vuotista taivalta juhlittiin 11.6.2024 Kajaanin Sokos Hotel Valjuksella. Tilaisuuden avaussanoista vastasi Oulun yliopiston yhteistyösuhteiden rehtori Arto Maaninen. Arton jälkeen Kajaanin yliopistokeskuksen johtaja Vesa Virtanen kertoi ytimekkäästi 20 vuoden historiikin yliopistokeskuksen vaiheista, yhteistyösopimuksen allekirjoituksesta aina tähän päivään. Lopuksi katsottiin samalta ajalta kattava kuvaesitys. Päivän ohjelmaan kuului myös lounas kakkukahveineen.

Kajaanin yliopistokeskus 20 vuotta
Viimeksi päivitetty: 24.6.2024