KYK mukana Vuokatin huippu-urheiluviikolla

Ensimmäistä kertaa järjestettävää Vuokatin huippu-urheiluviikkoa vietettiin 25.–28.6.2024 ja KYK oli mukana Vuokatti Areenalla järjestettävissä Hyvinvointi & Liikuntateknologia -messuilla 26.–28.6.2024.
Iivo Niskanen - Aateli Race 2024

Huippu-urheiluviikon tapahtumat keräsivät Vuokattiin huippu-urheilijoita, kuntoilijoita, valmentajia, päättäjiä, vaikuttajia ja tutkijoita. Yksi tapahtuman suurista vetonauloista oli 20-vuotisjuhliaan viettänyt Vuokatin Aateli Race. Messujen seminaarikokonaisuudessa oli mielenkiintoisia puheenvuoroja sekä paneelikeskusteluja.

Kajaanin yliopistokeskus mukana Vuokatin huippu-urheiluviikolla

Oulun yliopiston Mittaustekniikan yksiköllä ja Jyväskylän yliopiston Liikuntateknologian yksiköllä oli messuilla omat esittelypisteensä, missä messuvieraat pääsivät tutustumaan molempien yksiköiden laadukkaisiin ja monipuolisiin tutkimuksiin urheilun ja hyvinvoinnin parissa.

KYK mukana Vuokatin huippu-urheiluviikolla

Lisää huippu-urheiluviikosta ja viikon ohjelmasta täältä

Viimeksi päivitetty: 27.6.2024