KYKn edustajana yritysvierailulla HURin 35-vuotistapahtumassa Varalan Urheiluopistolla

HUR - For lifelong Strenght on Helsingin Teknillisen korkeakoulun tutkimusprojektista vuonna 1989 alkunsa saanut johtavana aktiivisen ikääntymisen, kuntoutuksen, sekä kaikille käyttäjille suunnattujen liikuntaratkaisujen toimittaja. HURin toiminta-ajatus on tarjota parhaat konseptit ja tuotteet elinikäisen hyvinvoinnin edistämiseksi. Paineilmatekniikkaan perustuvat kuntoilulaitteet valmistetaan Suomessa ja niitä viedään yli 30 maahan kansainvälisen jakeluverkoston välityksellä.
HURin 35-vuotistapahtuma
Tutustumassa Kauppi Sport Center liikuntakeskukseen

Tapahtumassa oli mielenkiintoisia esityksiä mm. lihasvoimaharjoitusten suuresta merkityksestä terveyteen ja hyvinvointiin, älykuntosalitoiminnasta terveyskeskuksessa sekä uusien HUR tuotteiden ja ominaisuuksien esittelyä. Tapahtuman yhteydessä käytiin tutustumassa Tampereen Kauppi Sport Center -liikuntakeskuksen ja Tammenlehväkeskuksen tiloihin. Tapahtuma oli suunnattu HURin asiakkaille, hoitolaitosten ja terveyskeskusten kuntoutuksen asiantuntijoille ja yhteistyökumppaneille.

Tutustumassa Tammenlehväkeskuksen kuntosaliin

HUR on johtava aktiivisen ikääntymisen, kuntoutuksen, sekä kaikille käyttäjille suunnattujen liikuntaratkaisujen toimittaja ja tarjoaa parhaat konseptit ja tuotteet elinikäisen hyvinvoinnin edistämiseksi. HURin tavoite on vastata ikääntyvän yhteiskunnan asettamiin suuriin sosioekonomisiin haasteisiin, parantaa käyttäjien elämänlaatua, kasvattaa asiakkaiden liikevaihtoa, ja pienentää yhteiskunnan kokonaiskustannuksia.​

HURin kehittämät ja valmistamat kuntoilulaitteet ja -konseptit sopivat monenlaiseen käyttöön kuten senioriliikuntaan, kuntoutus ja fysioterapiaan, kuntosaleille sekä yliopistoille ja tutkimuslaitoksille liikunta- ja terveystutkimuksiin. Mittaustekniikan yksikön (MITY) biokemian mittausteknologian ja analytiikan tutkimusten yhdistämisellä kuntoilun ja ravinnon terveysvaikuttavuuden tutkimuksiin, luotaisiin pohjaa entistä yksilökohtaisempaan tietoon perustuvaan ennakoivaan terveydenhuoltoon.

Vesa Varjonen

Viimeksi päivitetty: 25.9.2024