SoloENTRE -hankkeen syksyn videokoulutus käynnistyy 14. syyskuuta

Viime keväänä SoloENTRE -hankkeen osana järjestetty verkkovälitteinen videokoulutus uusitaan koronavirustilanteen johdosta tänä syksynä.

Koulutus alkaa 14. syyskuuta ja se on osallistujille ilmainen. Kurssi järjestetään virtuaalisesti Moodle-oppimisalustalla. Oppimateriaalin voi käydä läpi omaan tahtiin syys-lokakuun aikana.

Osallistujat tekevät koulutuksen aikana valmiin videon yrityksen mainoskäyttöön. Samalla opitaan tarvittavat tiedot ja taidot videoiden tekemiseen ja jakeluun sosiaalisessa mediassa. Opittava kokonaisuus on yksinkertainen, laadukas ja kustannustehokas. Etukäteistietoja ei tarvita. Kurssin vetäjänä toimii tutkija, viestintävastaava Markus Rytinki Mikroyrittäjyyskeskus MicroENTRE®stä.

Lisätietoja:

Peetu Virkkala, projektitutkija, MicroENTRE