Alma Talentin Verkkokirjahyllyn esittely (e-kirjoja juridiikan, talouden, verotuksen ja esihenkilötyön aloilta)

Alma Talentin Verkkokirjahyllyssä käytössäsi on laaja valikoima kotimaista oikeuskirjallisuutta sekä taloushallinnon ja työsuhdetiedon ammattikirjallisuutta diginä. Alman Bisneskirjasto kokoaa käyttöösi kiinnostavimmat teokset johtamisen, liiketoiminnan ja osaamisen kehittämisen teemoista.

Tapahtuman tiedot

Muu

Vieraile tapahtumassa

Tervetuloa Alma Talentin Verkkokirjahyllyn esittelyyn Oulun yliopiston opiskelijoille ja henkilökunnalle tiistaina 1.10.2024 klo 14–14.30 Teamsiin!

Alma Talentin järjestämässä palveluesittelyssä pääset kuulemaan Verkkokirjahyllyn ajankohtaisista sisällöistä ja tutustumaan palvelun kattavaan sisältövalikoimaan tarkemmin. Lisäksi esittelyssä kuulet parhaat vinkit Verkkokirjahyllyn käyttöön. Esittely tarjoaa esimerkiksi opetushenkilöstölle hyvän katsauksen uusimpaan ammattikirjallisuuteen, ja hyödyllisiä sisältövinkkejä kaikille laki-, esihenkilötyö- tai taloustietoa työssään tai opinnoissaan tarvitseville.

Tervetuloa!

Viimeksi päivitetty: 16.9.2024