Career Centren yritysvierailusarja jatkuu; Neste rekrytoi Trainee-ohjelmaan. Tule mukaan infotilaisuuteen to 3.2.2022!

Tule kuulemaan lisää Käyttöinsinööri Trainee-ohjelmasta sekä Nesteen tulevaisuuden suunnitelmista infotilaisuuteen 3.2.2022 klo 14.00.

Tapahtuman tiedot

Vieraile tapahtumassa

Oletko vastavalmistunut tai opintojesi loppusuoralla oleva diplomi-insinööri tai

insinööriopiskelija? Nyt sinulla on mahdollisuus hakea Nesteen Porvoon jalostamolle Käyttöinsinööri Trainee-ohjelmaan!

Ohjelmaan osallistuville tarjoutuu mahdollisuus tutustua laaja-alaisesti Nesteen toimintaan aina tuotteen jalostuksesta ja valmistuksesta tuotannon suunnitteluun ja myyntiin. Verkostoitumalla alan ammattilaisten kanssa pääset käytännönläheisesti kartuttamaan osaamistasi, hyödyntämään jo opittua ja näyttämään kykysi.

Hakuimoituksen löydät sivuiltamme www.neste.com/urameilla. Hakuaika päättyy 18.2.2022.

Tule mukaan infotilaisuuteen 3.2.2022 klo 14.00!

Infotilaisuuden puhujina Oulun yliopistosta valmistunut Markku Pirnes, johtaja, Jalostus ja valmistus sekä Jori Sahlsten, tuotantojohtaja, Öljytuotteet.

Viimeksi päivitetty: 27.1.2022

Viimeksi päivitetty: 31.1.2022