Data ja tekoäly asiakaslähtöisessä liiketoiminnassa
Tapahtuman tiedot
Aika
-
Paikka
Zoom / LeaF tutkimusinfrastruktuuri
Tervetuloa kuulemaan ja keskustelemaan, kuinka data-analytiikka ja tekoäly auttavat ymmärtämään paremmin asiakastasi.
Asiakaslähtöisyys digitaalisen arvonluonnin keskiössä
Satu Nätti (KTT) on Oulun yliopiston kauppakorkeakoulun markkinoinnin professori. Nätin tutkimus keskittyy Business-to-Business-markkinointiin ja -liiketoimintaverkostoihin ja hän on tutkinut erityisesti organisaatioiden digitaalista arvonluontia asiakassuhteissa. Nätti on myös kouluttanut yrityksiä ja julkisorganisaatioita asiakkuuksien ja verkostotoiminnan kehittämisessä. Tässä webinaarissa hän kuvaa asiakaslähtöisen digitaalisen arvonluonnin periaatteita tutkimusperustaisesti.
Datalla vai mutulla? Datan ja asiakasymmärryksen hyödyntäminen myyntityössä
Kaleva Median myyntijohtaja Heidi Kananen (KTM, YTM, HHJ) on kehittänyt työssään asiakkaisiin ja sisältöihin liittyviä data-, analytiikka- ja tekoälyratkaisuja. Kananen on myös yrittäjä (AI Optio Oy), kouluttaja ja kirjoittanut kirjan tekoälyn liiketoiminnallisesta hyödyntämisestä. Tässä webinaarissa Kananen avaa käytännön tasolla, miksi dataa tarvitaan, mitä dataa tarvitaan ja miten dataa hyödynnetään erityisesti myynnin ja asiakaskokemuksen kannalta.
Aika: To 2.2.2023 klo 9.00–10.30
Paikka: Zoom-etäyhteys ja Oulun yliopiston LeaF-infrastruktuuri
Tapahtuma on osa HAiLife-hankkeen maksutonta seminaarisarjaa.
Ohjelma:
09:00 Satu Nätti: Asiakaslähtöisyys digitaalisen arvonluonnin keskiössä.
09:45 Heidi Kananen: Datalla vai mutulla? Datan ja asiakasymmärryksen hyödyntäminen myyntityössä.
10:30 Webinaarin päätös
Paikan päällä osallistuvien on mahdollista jäädä tutustumaan LeaF -tutkimusinfrastruktuuriin ja sen datankeruumahdollisuuksiin.
Lämpimästi tervetuloa!