Ensimmäinen UNIC-webinaari 3.3., yhtenä pääpuhujana Oulun Elina Lehtomäki, tervetuloa!

Tapahtuman tiedot

Vieraile tapahtumassa

Tervetuloa osallistumaan Eurooppa-yliopisto UNICin poikkitieteellisen seminaarisarjaan. Ensimmäisessä seminaarissa ”Superdiversity and Inclusion in Higher Education: Concepts and Practices” yhtenä kolmesta pääpuhujasta on Oulun yliopiston professori Elina Lehtomäki. Englanninkielinen tilaisuus on kaikille avoin ja sen järjestää UNIC-kumppanimme Koçin yliopisto Istanbulissa.

Lue lisää ja ilmoittaudu >

Nyt käynnistyvässä UNIC-seminaarisarjassa pohditaan poikkitieteellisesti Eurooppa-yliopisto UNICin arvoja, periaatteita, ja tavoitteita. Jatkossa seminaareissa käsitellään aiheita liittyen muun muassa jälkiteollisten kaupunkien muutokseen, korkeakoulutuksen kehitykseen, ja yliopistojen yhteiskunnalliseen vaikuttavuuteen.

Eurooppa-yliopisto UNIC

Tutustu Eurooppa-yliopisto UNICiin (The European University of Post-Industrial Cities). Eurooppa-yliopistot ovat eri EU-maiden korkeakoulujen verkostoja, jotka toimivat yhdessä opiskelijoiden, opettajien, tutkijoiden ja ympäröivien yhteiskuntien hyväksi, tervetuloa >

Viimeksi päivitetty: 23.2.2021