EU-urakoulutus Oulun ja Vaasan yliopistojen opiskelijoille

Eurooppalainen Suomi järjestää yhdessä Eurooppanuorten kanssa EU-urakoulutuksen Oulun ja Vaasan yliopistojen opiskelijoille.

Tapahtuman tiedot

Zoom, linkki lähetetään ilmoittautuneille

Kiinnostaako ura Euroopan Unionissa?

Tervetuloa osallistumaan EU-urakoulutukseen Oulun ja Vaasan yliopistojen opiskelijoille etänä Zoomissa to 3.11.2022 klo 16-17:30.

Tilaisuudessa Euroopan unionissa sekä sen parissa työskentelevät henkilöt kertovat kokemuksistaan EU:ssa ja sen parissa, urastaan EU:ssa sekä hakuprosesseista, jota he kävivät läpi hakiessaan töihin Euroopan unioniin. Puhujat vastaavat myös yleisön kysymyksiin EU-töistä sekä EU:lle hakemisesta. Osallistujille jaetaan materiaalipaketti, jota he voivat hyödyntää hakiessaan EU-töihin.

Luvassa on laaja kattaus tietoa EU-urista, mm. harjoitteluista sekä virkahenkilösuhteista, mepin avustamisesta sekä EU-edunvalvonnasta. Koulutuksen jälkeen osallistujilla on mahdollisuus hyödyntää EU-uraverkostoa, jossa yhdistyvät EU-urasta kiinnostuneet sekä erilaisissa EU-tehtävissä työskentelevät ihmiset.

Lisätiedot ja ilmoittautumisen Oulun ja Vaasan EU-urakoulutukseen löydät täältä. Ilmottaudu mukaan viimeistään 2.11.2022.

Oulun ja Vaasan EU-urakoulutuksessa puhumassa ovat:

1. Mika Somppi, Euroopan komission Suomen-edustuston hallintopäällikkö
  2. Saara Nuotio-Coulon, Varsinais-Suomen Eurooppa-toimiston päällikkö
  3. Kati Laitinen, Euroopan komission Suomen-edustuston kansalaisviestinnän päällikkö
  4. Jonatan af Hällström, Euroopan ulkosuhdehallinnon Blue Book -harjoittelija

Tervetuloa kuulemaan urasta ja töistä EU:ssa!

Ystävällisesti,

Eurooppalainen Suomi ry