Fibrobesity profilaatioteema esittää: Special Guest Sriram Iyengar

Tervetuloa kaikille avoimeen seminaariin!

Tule kuulemaan Fibrobesity-profilaatioteeman vierailevan tutkijan Sriram Iyengarin esitys ”Resilience and the role of Persuasive Tech and Persuasive Systems Design Model” ja osallistu keskusteluun Special Guest -seminaarissa.

Tapahtuman tiedot

Aika

Paikka

Huone H1091, Dentopolis, Kontinkangas, Aapistie 3

Seminaari järjestetään Kontinkankaan kampuksella, tilassa H1091, tiistaina 5.12., klo 11–12. Seminaaria edeltää lounas samassa tilassa, joka tarjoillaan n. 40 ensimmäiselle osallistujalle. Seminaariin voi osallistua, vaikkei nauttisikaan tarjottua lounasta. Seminaari järjestetään englanniksi.

Seminaarin puhuja on Sriram Iyengar, apulaisprofessori Arizonan yliopiston College of Medicine:stä. Vierailun järjestäjä, professsori Harri Oinas-Kukkonen, esittelee apulaisprofessori Iyengarin työn yhteyden Oulun yliopistossa toteutettavaan tutkimukseen.

Special Guest -seminaareissa Oulun yliopiston vierailevat tutkijat pääsevät esittelemään omaa tämänhetkistä tutkimustaan moni- ja poikkitieteelliselle yleisölle ja osallistumaan mielenkiintoiseen keskusteluun, jossa yleisöllä on mahdollisuus esittää kysymyksiä. Special Guest -seminaarit ovat avoimia kaikille ja pyrkivät tukemaan yhteistyötä vierailevien tutkijoidemme kanssa.

Viimeksi päivitetty: 22.11.2023