Hae Oulun yliopistoon: Viime hetken vinkit ja Plan B

Hae Oulun yliopistoon -pop-up -sarjan neljännessä osassa jaetaan vinkkejä hakuun, pääsykokeisiin ja todistuspistevalintaan valmistautumiseen.

Tapahtuman tiedot

Vieraile tapahtumassa

Yhteishaku päättyy 31.3.2021 klo 15.00. Tule mukaan kuulemaan parhaita vinkkejä hakuun, pääsykokeisiin tai todistuspistevalintaan valmistautumiseen. Haku on jännittävää aikaa, mutta hyvällä valmistautumisella ja omasta hyvinvoinnistaan huolehtimalla jännitystä ja suorituspaineita voi vähentää. Usein keinot ovat yksinkertaisempia kuin voisi kuvitellakaan. Viime hetken vinkeistä ja avoimen väylän mahdollisuuksista keskustelemassa logopedian opiskelija Emilia Tukiainen ja avoimen väylän edustaja Diana Yletyinen. Ohjelman juontaa Simo Kekäläinen.

Virtuaalilähetys julkaistaan Oulun yliopiston Youtube-kanavalla. Tarvitset lähetyksen seuraamiseen vain nettiselaimen tai puhelimen YouTube-sovelluksen.

Tilaisuus on osa Oulun yliopiston pop-upin toimintaa.

Viimeksi päivitetty: 3.3.2021