Huippuosaajaksi Euroopan sydämeen? – EU-urakeskustelutilaisuus

Kiinnostaako kansainvälinen ura eurooppalaisessa huippuosaajien yhteisössä? Tule kuuntelemaan Euroopan parlamentin esitystä, jossa pääset sukeltamaan siihen, millaista uraa EU:ssa voi rakentaa!

Tapahtuman tiedot

L1

Linnanmaa

Tilaisuus järjestetään osana Euroopan parlamentin Back to University -ohjelmaa, jossa parlamentin henkilöstö voi vierailla keskiasteen oppilaitoksessa tai yliopistossa missä tahansa valitsemassaan EU:n jäsenvaltiossa. Tarkoituksena on jakaa työ- ja elämänkokemuksia Euroopan unionin palveluksessa olevilta suoraan eurooppalaisille nuorille aikuisille.

Tilaisuus järjestetään Linnanmaan kampuksella luentosalissa L1, torstaina 11.4.2024 kello 10-11.30.

Tilaisuuden puhujana esiintyy Pekka Hakala, joka toimii yksikönjohtajana Euroopan parlamentin strategia- ja innovaatioyksikössä.

Keskustelu pidetään englanniksi. Tilaisuus on kaikille avoin henkilökunnasta opiskelijoihin eikä tapahtumaan ole tarvetta ilmoittautua. Otathan huomioon, että EU:n toimielimiin voi työllistyä vain EU27-kansalaiset. Keskustelu ja tilaisuus on kuitenkin tarkoitettu kaikille aiheesta kiinnostuneille.

Tervetuloa!

Viimeksi päivitetty: 27.3.2024