International Evening at the UniOulu vol.3 - Pre-Midsummer Edition (sis. livemusiikkia ja ulkopiknik)

Oulun yliopisto toivottaa sinut lämpimästi tervetulleeksi koko yliopistoyhteisön yhteiseen, kaikille avoimeen ja maksuttomaan yhteisötapahtumaan. Tapahtuma järjestetään Agorassa Linnanmaan kampuksella 8. kesäkuuta kello 17:30. Luvassa on rentoa yhdessäoloa ja mukavaa, perheystävällistä ohjelmaa kansainvälisellä porukalla.
International Evening at the University of Oulu

Tapahtuman tiedot

Agora, Linnanmaa, University of Oulu

Tapahtuma jatkaa yliopiston "International Evening at the University of Oulu" kahdesti vuodessa -tapahtumasarjaa, jonka tarkoituksena on tarjota jokaiselle yliopistoyhteisön jäsenelle merkityksellistä tekemistä, kohtaamisia sekä mahdollisuus kokea taidetta ja kulttuuria.

Tapahtuman ohjelma:

• 17:00 Ovet aukeavat, talo tarjoaa pientä välipalaa ja lämmintä juotavaa.
  • 17:30-19:30 Ulkopiknik, ulkopelit ja grillaus: yhteistä aikaa verkostoitumiselle ja hengailulle. Talo tarjoaa pientä välipalaa ja lämmintä juotavaa.
  • 17:30-19:30 Askartelupiste ja toimintaa lapsille ja aikuisille mm. - värityskirjat, - kasvomaalaus
  • 17:30-19:30 Valokuvaus: valokuvausmahdollisuus ammattikuvaajan kanssa (kuvat julkaistaan tapahtumaosallistujien kesken)
  • 18:00-18:45 Livemusiikkia (esiintyjä julkistetaan pian)

Osa ohjelmasta järjestetään pihalla vain mikäli sää sallii.

>>> Voit nyt ilmoittautua tapahtumaan 5.6, 12:00 mennessä täällä. Paikkoja on rajoitettu määrä.

Mahdolliset lisätiedot ja kyselyt: international.affairs(at)oulu.fi.

TAPAHTUMA LYHYESTI:

MITÄ? Kaikille avoin kansainvälinen iltayhteisötapahtuma ”International evening at the UniOulu – Pre-Midsummer Edition”
MISSÄ? Agora, Linnanmaa, Oulun Yliopisto (2T ovi)
MILLOIN? Torstaina 8.6.2023 kello 17:00 alkaen

Tapahtuma on avoin ja maksuton jokaiselle Oulun yliopiston opiskelijalle ja työntekijälle ja heidän perheilleen. Ilmoittautuminen vaaditaan!

Jaathan tietoa tapahtumasta myös työkavereillesi :)

Viimeksi päivitetty: 29.6.2023