Jäähyväisluento: Professori Veikko Seppänen – 40 vuotta digitaalista liiketoimintaa

Navigoi itsesi kuuntelemaan professori Veikko Seppäsen jäähyväisluentoa torstaina 3.11.2022 klo 12:15-13:45. Veikko on tarkastellut digitaalista liiketoimintaa tutkijan silmin 40 vuoden ajan ja nähnyt, kuinka paljon maailma on muuttunut. Eläköitymisen kunniaksi päästämme Veikon vielä kerran ääneen jäähyväisluennon merkeissä.
Veikko Seppänen

Tapahtuman tiedot

Aika

Paikka

Luentosali L7

Professori Veikko Seppänen on tehnyt pitkän uran Oulun yliopiston, VTT:n ja Elektrobitin palveluksessa. Viimeiset 12 vuotta hän on toiminut digitaalisen liiketoiminnan professorina Oulun yliopiston kauppakorkeakoulussa sekä Martti Ahtisaari Instituutin johtajana. Juhlistamme yhdessä Veikon uraa jäähyväisluennon merkeissä torstaina 3.11. klo 12:15-13:45 Oulun yliopiston Linnanmaan kampuksen luentosalissa L7. Tilaisuuden jälkeen on kahvi- ja kakkutarjoilu kauppakorkeakoulun tiloissa.

Toivotamme kauppakorkeakoulun henkilökunnan sekä sidosryhmäläiset lämpimästi tervetulleeksi tilaisuuteen! Tilaisuuden kieli on englanti.

Viimeksi päivitetty: 5.10.2022