KASVA-Karkelot ja Back to work -tapahtuma

KASVA-Karkelot yhdistävät yrityskehittäjien verkoston Nivalaan. Kaksipäiväisessä tapahtumassa KASVA-hankkeen verkostotyö kohtaa Nihakin perinteisen Back to work -tapahtuman. Tapahtuma on tarkoitettu Pohjois-Pohjanmaan alueen yritysten kanssa työskenteleville.
metsän poikki kulkeva, mutkitteleva tie kuvattuna ilmasta

Tapahtuman tiedot

Puustelli, Toritie 7, Nivala

Muu

Back to Work-tapahtuma 27.8. on avoin tilaisuus yrittäjille, yrityskehittäjille ja vaikuttajille, kantavana teemana tulevaisuuden kasvu. Tästä tilaisuudesta saat mukaansa uusia kontakteja verkostoosi, näkökulmia kansainvälisen kasvun teemoihin sekä konkreettisia vinkkejä yritysten kasvun vauhdittamiseen.

28.8 on omistettu yrityskehittäjille ja verkoston yhteiselle toiminnalle. Kuulemme myös NIHAKin kokemuksia ja vinkkejä alueen kehittämisen ja kansainvälistymisen näkökulmasta.

Paikka: Puustelli, Toritie 7, Nivala

OHJELMA:

Tiistai 27.8. Back to work
10:30-10:40 Tervetuloa
10:40-11:30 Yrityspalveluiden rooli ja kasvu
11:30-13:00 Lounas Ravintola Puustelli
13:00-20:30 Back to work

Keskiviikko 28.8. KASVA-Karkelot
9:00-10:00 NIHAKin toiminnan esittely
Mukana mm. kansainvälistyminen, yrityspalvelut ja aluekehitys
10:00- 11:00 Verkoston yhteistyöskentelyä
11:00- 12:00 Yritysvierailu (kohde tarkentuu)
12:00 Omakustanteinen lounas Puustellissa ja kotimatkalle

Olkoon elokuu alku yhteistyölle, vertaistuelle ja yhteisille tavoitteille!
Tervetuloa oppimaan yhdessä ja kehittämään uusia toimintamalleja alueen yritysten eduksi!

Ilmoittaudu mukaan Nihakin tapahtumakalenterissa olevan ilmoittautumislinkin kautta 12.8. mennessä!
Huom. Ilmoitathan osallistutko 27.8. seminaarin lisäksi myös illan cocktailtilaisuuteen sekä mahdollisesta erikoisruokavaliostasi ilmoittautumisen viestikentässä, kiitos.

KASVA – Kestävää kasvua ja kilpailukykyä mikro- ja pk-yrityksissä -hanke on Pohjois-Pohjanmaan eri puolilla toimivien matalan kynnyksen yrityspalvelutoimijoiden, yrittäjien, tutkijoiden ja innovaatiotoimijoiden ryhmähanke, jonka päätavoitteena on edistää alueen yritysten kestävää kasvua, uudistumista ja kehittymistä, muutoskyvykkyyttä sekä alueiden elin- ja pitovoimaa.

Tutustu hankkeeseen.

Kysy lisää: