Kesämökkikonferenssi Twitterissä: Mitä tiede kertoo kesästä?

Oulun yliopisto järjestää Kesämökkikonferenssin Twitterissä 9.6.2022 klo 10 alkaen. Tähän ekologiseen konferenssiin ei tarvitse matkustaa, vaan voit osallistua vaikka kesämökin laiturinnokasta! Konferenssin teema on ”Mitä tiede kertoo kesästä?” ja konferenssia seurataan hashtagilla #SummerScience tai seuraamalla @OuluTC-tiliä.

Tapahtuman tiedot

Aika

Paikka

Vieraile tapahtumassa

Kesämökkikonferenssissa Oulun yliopiston tutkijat eri aloilta esittelevät tutkimustaan kesän näkökulmasta. Mitä kesäsesonki tarkoittaa mikroyrittäjien arjessa, entä arkeologisen tutkimuksen kannalta? Mitä metsissämme tapahtuu kesäisin, kun mehiläiset ahkeroivat ja marjat kypsyvät? Miten ilmastonmuutos näkyy kesissämme, ja voidaanko sen vaikutuksia lievittää onnistuneella kaupunkisuunnittelulla?

Konferenssi tapahtuu täysin Twitterissä, jossa tutkijat twiittaavat esityksiään noin kymmenen twiitin ketjuina. Konferenssia moderoi @OuluTC-tili ja puheenvuorot löydät myös asiasanalla #SummerScience. Voit seurata konferenssia myös ilman Twitter-tiliä osoitteessa https://twitter.com/OuluTc

Katso konferenssin tarkempi ohjelma englanninkieliseltä taoahtumasivulta.

Viimeksi päivitetty: 7.6.2022