Keskustakampuksen ajankohtaiskatsaus

Oulun yliopistolla on suunnitteluvaraus Raksilassa sijaitsevaan ns. marketkortteliin uuden keskustakampuksen suunnittelua varten. Yliopiston oman hankesuunnitelman tavoitteena on tuottaa hankkeesta Oulun yliopistolle tarvittavat tiedot investointipäätöstä ja suunnittelun käynnistämistä varten.

Tapahtuman tiedot

Vieraile tapahtumassa

Hankesuunnittelun etenemisestä järjestetään nyt kaikille työntekijöille ja opiskelijoille avoin virtuaalinen ajankohtaiskatsaus torstaina 9.9.2021.

Uusi keskustakampus valmistuisi aikaisintaan vuoden 2028 paikkeilla.

Ohjelma klo 13.00 - 13.45:

Uusi keskustakampus: Tilapalvelupäällikkö/projektipäällikkö Arto Haverinen, Oulun yliopisto

Hankesuunnittelun tavoitteet ja eteneminen: Projektipäällikkö Mervi Savolainen, WSP

Suunnitteluun osallistuminen: Asiantuntija Johanna Tschokkinen, WSP

Benchmarking: Arkkitehti Esa Paajanen, Linja Arkkitehdit

Digivisio 2030: Palvelupäällikkö Paula Vaskuri

Päätössanat: Arto Haverinen, Oulun yliopisto

Ajankohtaiskatsaus jatkuu samana iltapäivänä tulevaisuustyöpajalla, johon on kutsuttu eri ryhmien edustajia erillisellä kutsulla.

Tilaisuus on suomenkielinen.

Liity tilaisuuteen Zoom-linkistä: https://oulu.zoom.us/j/65540467478