Kestävyysstudio: Tapahtuuko kiusaamista kaikkialla maailmassa?

Kestävyysstudion jaksossa professori Maija-Liisa Lanas sekä tohtorikoulutettava Eveliina Puutio keskustelevat koulukiusaamisesta ja sen vaikutuksesta koulutukseen.

Tapahtuman tiedot

Vieraile tapahtumassa

YK:n kestävän kehityksen neljäs tavoite keskittyy laadukkaaseen koulutukseen. Tavoitteena on taata kaikille avoin, tasa-arvoinen ja laadukas koulutus sekä elinikäiset oppimismahdollisuudet. Tämä onnistuu parhaiten, kun oppimisympäristö on turvallinen, väkivallaton ja osallistava. Kestävyysstudioon saapuu vieraaksi professori Maija-Liisa Lanas sekä tohtorikoulutettava Eveliina Puutio keskustelemaan koulukiusaamisesta ja sen vaikutuksesta koulutukseen.

Virtuaalilähetys Oulun yliopiston YouTube-kanavalla klo 12.00. Tarvitset lähetyksen seuraamiseen vain nettiselaimen tai puhelimen YouTube-sovelluksen.

Tilaisuus on osa Oulun yliopiston pop-upin toimintaa.

Viimeksi päivitetty: 9.4.2021