Kirjaston tietoisku: Covidence – työkalu systemaattisten katsausten tekemiseen

Covidence on selainpohjainen työkalu systemaattisten katsausten tekemiseen. Ohjelmaan voi ladata viitteitä tietokannoista ja se auttaa muun muassa tuplatarkistuksessa ja viitteiden läpikäynnissä. Osallistu tietoiskuun helposti Zoomissa ja ihastu!

Tapahtuman tiedot

Muu

Vieraile tapahtumassa

Suomenkielisessä Covidence-tietoiskussa keskiviikkona 20.11. klo 15:00-16:00 käydään läpi Covidence-tilin luominen, katsauksen asetukset, viitteiden tuonti Covidenceen eri tietokannoista sekä viitteiden läpikäynnin perusteet. Tutkimusten taulukointia ja laadunarviointia ei tässä tietoiskussa käsitellä. Ota Covidence käyttöön kirjaston Covidence-oppaan ohjeiden ja opasvideoiden avulla.

Osallistumislinkki: https://oulu.zoom.us/j/64719208130?pwd=0pAWIO0HamekqFpbs4orvPt6baUWrM.1

Tietoisku on tarkoitettu Oulun yliopiston ja Oamkin opiskelijoille ja henkilökunnalle. Ei ennakkoilmoittautumista. Tervetuloa!

Lisätietoja: informationservice@oulu.fi

Englanninkielisiä webinaareja Covidencen käytöstä:
Myös Covidence järjestää käyttäjilleen koulutusta. Ilmoittaudu webinaariin tai katso aikaisempien esittelyiden tallenteita Covidencen Upcoming webinars -sivulla. Rekisteröitymällä saat sähköpostiisi webinaarin tallennelinkin.

Viimeksi päivitetty: 12.9.2024