Kysy kieli- ja viestintäopinnoista

Oulun yliopiston kieli- ja viestintäkoulutus järjestää kieli- ja viestintäopintojen infotilaisuuden ti 5.9.2023 klo 10–14.00 Linnanmaan keskusaulassa Telluksen lähellä. Tilaisuus on tarkoitettu kaikille yliopiston opiskelijoille.
Info event flyer

Tapahtuman tiedot

Aika

Paikka

Keskusaula, vihreät naulakot, Linnanmaa

Paikalla olevat kielten opettajat auttavat opiskelijoita niin tutkintoon kuuluviin kuin valinnaisiin kieli- ja viestintäopintoihin liittyvissä kysymyksissä.

Kieli- ja viestintäkoulutus järjestää Oulun yliopiston tutkintoihin kuuluvat kieli- ja viestintäopinnot kaikissa tiedekunnissa. Lisäksi tarjolla on valinnaisia kieliopintoja. Opetettavia kieliä ovat englanti, japani, ranska, ruotsi, saksa, suomen kieli ja viestintä, suomi toisena kielenä, ukraina ja venäjä.

Lisäksi mukana on avoimen yliopiston edustaja. Avoimen yliopisto järjestää yhteistyössä Pohjois-Pohjanmaan kesäyliopiston kanssa kielikursseja seuraavissa kielissä: arabia, espanja, italia, japani, kiina, portugali ja ranska.

Viimeksi päivitetty: 29.8.2023