Kysy kieli- ja viestintäopinnoista – etäinfo 8.9.

Oulun yliopiston kieli- ja viestintäkoulutus järjestää kieliopintoinfon ke 8.9.2021 klo 10–12 Zoomissa.

Tapahtuman tiedot

Aika

Paikka

Zoom

Vieraile tapahtumassa

Etäinfossa voit kysyä kieli- ja viestintäopinnoista suoraan opettajilta. Liity mukaan sinulle sopivaan aikaan Zoomissa ke 8.9. klo 10–12.

Zoom-linkki: https://oulu.zoom.us/j/65378636882?pwd=WExzVmdXYUQ4cm9IR0MvK2tuVDhuUT09

Paikalla olevat kielten opettajat auttavat sinua niin pakollisiin kuin vapaaehtoisiin kieliopintoihin liittyvissä kysymyksissä. Jokaiselle kielelle on breakout-huone, johon kysyjä voi liittyä ja saada neuvoja ja ohjausta opiskelusuunnitelmiinsa. Päähuoneessa voit kysyä yleisesti eri kielten opiskelumahdollisuuksista.

Kieli- ja viestintäkoulutus järjestää Oulun yliopiston tutkintoihin kuuluvat kieli- ja viestintäopinnot kaikissa tiedekunnissa. Lisäksi tarjolla on valinnaisia kieliopintoja. Opetettavia kieliä ovat englanti, japani, ranska, ruotsi, saksa, suomi ja venäjä.

Jos et pääse paikalle, mutta sinulla on kysyttävä kieli- ja viestintäopinnoista, ota yhteyttä study.languages@oulu.fi.

Viimeksi päivitetty: 2.9.2021