Maanantaimatinea: Peter MacKeith / Fay Jones School of Architecture and Design (USA)

Arkkitehtuurin professori Peter MacKeith (Fay Jones School of Architecture and Design, University of Arkansas) pitää 21.11. vierailuluennon otsikolla "The Forest and the Trees: The Arkansas Timber Projects" arkkitehtuurin yksikön Agora-salissa.

Tapahtuman tiedot

Agora hall, Oulu School of Architecture / Zoom

Vieraile tapahtumassa

Tervetuloa syyslukukauden viimeiselle maanantaimatinea-vierailuluennolle! Puhujana on Peter MacKeith, joka on arkkitehtuurin professori ja dekaani Arkansasin yliopistossa.

Syksyn 2022 Maanantaimatinea-vierailuluennot keskittyvät kansainväliseen, nykyaikaiseen puuarkkitehtuuriin. Avoimet luennot ovat myös osa arkkitehtuurin yksikössä meneillään olevaa Nykyaikainen puuarkkitehtuuri -täydennyskoulutus- ja maisterivaiheen kurssia. Luennot on seurattavissa Zoomin kautta myös verkossa.

Viimeksi päivitetty: 14.11.2022