Mitä kuuluu, alumni? -haastattelussa arkkitehti Virve Väisänen

Mitä kuuluu, alumni? -haastattelut valaisevat Oulun yliopiston alumnien uratarinoita eri tiedekunnista. Lokakuun haastattelussa omasta urapolustaan kertoo arkkitehti Virve Väisänen.

Tapahtuman tiedot

Aika

Paikka

Instagram Live @UniOulu

Virve Väisänen on valmistunut arkkitehdiksi Oulun yliopistosta vuonna 2005. Virve työskentelee Luo arkkitehdit Oy:ssä toimitusjohtajana. Luo arkkitehdit Oy:ssä on suunniteltuja rakennuksia Oulussa mm. As Oy Oulun Marskinpuisto Mannerheimin puiston kulmalla ja Valjaskortteli Åströmin puiston laidalla. Lisäksi Virve on tehnyt mm. tuntiopetustehtäviä Oulun arkkitehtiosastolla.

Haastattelu lähetetään suorana Oulun yliopiston Instagram-tililtä (@UniOulu) torstaina 19.10. klo 15.00. Tapahtuma pidetään suomeksi. Instagram Live -lähetykset on suunniteltu opiskelijoille avuksi ja inspiraatioksi oman uran suunnitteluun sekä kaikille muille alasta ja aiheesta kiinnostuneille. Tervetuloa mukaan!

Viimeksi päivitetty: 6.11.2023