Mitä kuuluu, alumni? -haastattelussa biokemiasta valmistunut Iida Jääskeläinen

Mitä kuuluu, alumni? -haastattelut valaisevat Oulun yliopiston alumnien uratarinoita eri tiedekunnista. Toukokuun haastattelussa omasta urapolustaan kertoo biokemian ja molekyylilääketieteen tiedekunnan alumni Iida Jääskeläinen. Hän työskentelee tutkijana Teknologian tutkimuskeskus VTT Oy:llä.

Tapahtuman tiedot

Instagram Live @UniOulu

Muu

Iida Jääskeläinen on valmistunut biokemian tutkinto-ohjelmasta filosofian maisteriksi vuonna 2022. Hän toimii tutkijana Medical Devices and In Vitro Diagnostics -tiimissä.

Haastattelu lähetetään suorana Oulun yliopiston Instagram-tililtä (@UniOulu) torstaina 23.5. klo 15.00. Tapahtuma pidetään suomeksi. Instagram Live -lähetykset on suunniteltu opiskelijoille avuksi ja inspiraatioksi oman uran suunnitteluun sekä kaikille muille alasta ja aiheesta kiinnostuneille. Tervetuloa mukaan!

Viimeksi päivitetty: 10.5.2024