Mitä kuuluu, alumni? -haastattelussa humanistisen tiedekunnan alumni Hannu Tikkala

Mitä kuuluu, alumni? -haastattelut valaisevat Oulun yliopiston alumnien uratarinoita eri tiedekunnista. Syyskuun haastattelussa omasta urapolustaan kertoo humanistialumni, toimittaja Hannu Tikkala.
Hannu Tikkala

Tapahtuman tiedot

Aika

Paikka

Instagram Live @UniOulu

Hannu Tikkala on valmistunut historian oppiaineesta filosofian maisteriksi vuonna 2013. Hannu työskentelee Yleisradiossa politiikan ja talouden toimittajana. Hän on työskennellyt toimittajana myös Kalevassa, Pohjolan Sanomissa, Helsingin Sanomissa sekä tehnyt freelance-toimittajan töitä Suomen Kuvalehdelle. Lisäksi hän on toiminut asiantuntijana palkitussa Politiikka-Suomi -dokumenttisarjassa ja taustatoimittajana Noin viikon uutiset -ohjelmassa. Lisäksi on hän toiminut Politiikan toimittajat ry:n sihteerinä.

Haastattelu lähetetään suorana Oulun yliopiston Instagram-tililtä (@UniOulu) torstaina 21.9. klo 15.00. Tapahtuma pidetään suomeksi. Instagram Live -lähetykset on suunniteltu opiskelijoille avuksi ja inspiraatioksi oman uran suunnitteluun sekä kaikille muille alasta ja aiheesta kiinnostuneille. Tervetuloa mukaan!

Viimeksi päivitetty: 18.9.2023