Mitä kuuluu alumni? -haastattelussa konetekniikasta valmistunut Aaro Heilala

Mitä kuuluu, alumni? -haastattelut valaisevat Oulun yliopiston alumnien uratarinoita eri tiedekunnista. Lokakuun haastattelussa omasta urapolustaan kertoo diplomi-insinööri Aaro Heilala. Hänellä on monipuolinen kokemus insinööritehtävistä sekä johtotehtävistä yli kymmenen vuoden ajalta.

Tapahtuman tiedot

Instagram-tili (@UniOulu)

Linnanmaa
Kontinkangas
Muu

Aaro Heilala on valmistunut konetekniikan diplomi-insinööriksi Oulun yliopistosta. Vuodesta 2017 hän on toiminut Proventia Emission Control Oy:llä ensin System Engineer- roolissa ja suunnittelu- ja tuotantopäällikkönä sekä viimeiset viisi vuotta liiketoimintajohtajana ja johtoryhmän jäsenenä.

Haastattelu lähetetään suorana Oulun yliopiston Instagram-tililtä (@UniOulu) torstaina 31.10. klo 15.00. Tapahtuma pidetään suomeksi. Instagram Live -lähetykset on suunniteltu opiskelijoille avuksi ja inspiraatioksi oman uran suunnitteluun sekä kaikille muille alasta ja aiheesta kiinnostuneille. Tervetuloa mukaan!

Viimeksi päivitetty: 11.10.2024