Mitä kuuluu, alumni? -haastattelussa lääketieteen alumni Iita Daavittila

Mitä kuuluu, alumni? -haastattelut valaisevat Oulun yliopiston alumnien uratarinoita eri tiedekunnista. Toukokuun haastattelussa omasta urapolustaan kertoo lääketieteen alumni, akuuttilääketieteen erikoislääkäri Iita Daavittila.

Tapahtuman tiedot

Aika

Paikka

Instagram Live @UniOulu

Iita työskentelee Oulun yliopistollisen sairaalan (Oysin) yhteispäivystyksessä akuuttilääkärinä sekä yhteispäivystyksen apulaisylilääkärinä. Lisäksi hän päivystää ensihoitolääkärinä FinnHEMS 50 -ensihoitolääkäriyksikössä. Iita valmistui lääketieteen lisensiaatiksi vuonna 2009 ja väitteli jo sitä ennen tohtoriksi. Erikoislääkärikokemusta Iitalla on seitsemän vuoden ajalta.

Haastattelu lähetetään suorana Oulun yliopiston Instagram-tililtä (@UniOulu) torstaina 25.5. klo 15.00. Tapahtuma pidetään suomeksi. Instagram Live -lähetykset on suunniteltu opiskelijoille avuksi ja inspiraatioksi oman uran suunnitteluun sekä kaikille muille alasta ja aiheesta kiinnostuneille. Tervetuloa mukaan!

Viimeksi päivitetty: 16.5.2023