Mitä kuuluu alumni? -haastattelussa logopedian ja varhaiskasvatuksen alumni Päivi Homanen

Mitä kuuluu, alumni? -haastattelut valaisevat Oulun yliopiston alumnien uratarinoita eri tiedekunnista. Lokakuun alumnihaastattelussa omasta urapolustaan kertoo humanistisen ja kasvatustieteiden tiedekuntien alumni, palvelujohtaja Päivi Homanen.

Tapahtuman tiedot

Aika

Tervetuloa kuulemaan logopedian alumnin uratarina!

Päivi Homanen on valmistunut kasvatustieteen kandidaatiksi varhaiskasvatuksen puolelta sekä filosofian maisteriksi logopediasta. Hän on myös suorittanut johtamisen erikoistutkinnon.

Päivillä on takanaan monipuolinen ura niin yrittäjänä kuin asiantuntija-, johto- ja opetustehtävissä. Tällä hetkellä hän työskentelee palvelujohtajana HLS-Fondossa. Päivi valittiin tänä vuonna Suomen puheterapeuttiliiton toimesta vuoden puheterapeutiksi. Tule kuulemaan, mitä Päivillä on kerrottavana työurastaan ja opinnoistaan.

Keskustelu lähetetään suorana Oulun yliopiston Instagram-tililtä @UniOulu torstaina 13. lokakuuta klo 15.00. Tapahtuma pidetään suomeksi.

IG-lähetykset on suunniteltu opiskelijoille avuksi ja inspiraatioksi oman uran suunnitteluun sekä kaikille muille aiheesta kiinnostuneille. Tervetuloa mukaan!

Viimeksi päivitetty: 7.10.2022