Mitä kuuluu, alumni? Haastattelussa tekniikan tohtori Jouni Rissanen

Mitä kuuluu, alumni? -haastattelut valaisevat Oulun yliopiston alumnien uratarinoita eri tiedekunnista. Syyskuun haastattelussa omasta urapolustaan kertoo Teknillisen tiedekunnan alumni.

Tapahtuman tiedot

@UniOulu Instagram

Jouni Rissanen on valmistunut ympäristötekniikan koulutusohjelmasta diplomi-insinööriksi sekä väitellyt tohtoriksi prosessitekniikasta. Tällä hetkellä hän työskentelee tutkijana Keko geopolymeerit Oy:ssä, joka valmistaa, tutkii ja kehittää geopolymeerituotteita. Tule kuulemaan, mitä ovat geopolymeerit ja mitä tekniikan alan alumnillamme on kerrottavana työurastaan ja opinnoistaan!

Keskustelu lähetetään suorana Oulun yliopiston Instagram-tililtä @UniOulu torstaina 22. syyskuuta klo 15.00. Alumnia haastattelee Piitu Taponen Ympäristörakentajakillasta. Tapahtuma pidetään suomeksi.

IG-lähetykset on suunniteltu opiskelijoille avuksi ja inspiraatioksi oman uran suunnitteluun sekä kaikille muille aiheesta kiinnostuneille. Tervetuloa mukaan!

Viimeksi päivitetty: 19.9.2022