Mitä mahdollisuuksia saksan opiskelu avaa? Osallistu Goethe-Institutin urapäiville

Millaisia uramahdollisuuksia on saksaa yliopistossa opiskeleville tarjolla? Millä aloilla tarvitaan saksan osaajia? Goethe-Institut Finnlandin urapäivä tarjoaa monipuolisen ohjelman avulla tietoa saksan kielen merkityksestä työelämässä.

Tapahtuman tiedot

Aika

Paikka

Tellus Linnanmaa

Kuinka tärkeää saksan kieli on Suomen ja Saksan välisille taloussuhteille? Tähän kysymykseen vastaavat yritysten edustajat Oulun seudulta ja kertovat, millaisia uramahdollisuuksia saksan kielen taidolla on tarjolla.

Valikoima puhujista:

Timo Ranz, Opinsys Oy
Annika Reichel, Infinergies Finaldn Oy
Nico Rahm, BusinessOulu
Sari Holoppa, Muovia Oy
Janne Hakkarainen, Oulun yliopisto ja Oulun teatteri
Andreas Kotzschmar, ETS Nordic Oy

Luennot ja työpajat pidetään saksaksi, suomeksi ja englanniksi.

Urapäivän järjestää Suomen Goethe-instituutti yhteistyössä Oulun yliopiston, Saksan suurlähetystön, Saksan Suomen kauppakamarin ja Suomen saksanopettajien liiton kanssa. Saksan ulkoministeriö tukee tapahtumaa.

Ilmoittaudu tapahtumaan 5.11. mennessä.

Viimeksi päivitetty: 1.11.2023