MY Studio -webinaari: Minä olen media! Yrittäjyys media-alan murroksessa

Media-alan murros on tällä hetkellä poikkeuksellisen laaja, ja liiketoiminnan logiikat muuttuvat. Sisältöjen tekeminen digitaalisesti monipuolistuu koko ajan voimakkaasti ja organisaatiorakennetta kevennetään itseohjautuvaa ja yrittäjämäistä tekemistä kohti. Yrittäjyys onkin ollut pitkään uravaihtoehto pakosta, mutta yhä enemmän myös kutsumuksesta. Media-alalla vain harva tällä hetkellä opiskeleva toimii aikanaan mediataloissa työntekijöinä.
Vasemmalla ylhäällä Leena Hirvonen ja Tiina Ojutkangas, vasemmalla alhaalla Erkki Karvonen ja Pasi Kivioja, oikealla Simo Kekäläinen
Ylhäällä vasemmalla Leena Hirvonen ja Tiina Ojutkangas, alhaalla vasemmalla Erkki Karvonen ja Pasi Kivioja, oikealla Simo Kekäläinen

Tapahtuman tiedot

Aika

-

Paikka

Oulun yliopiston YouTube

Sijainti

Muu

Lisää tapahtuma kalenteriin

Yrittäjyys antaa entistä laajempia mahdollisuuksia käyttää omaa osaamista. Toimittaja voi olla paitsi juttujen tekijä, myös organisaatioiden viestinnän asiantuntija, muutoksen, sisältöjen, yleisöymmärryksen tai työpajojen valmentaja tai vaikkapa kirjailija. Verkostot ovat erittäin arvokkaita free-toimittajalle ja yrittäjälle..​

Millaisia haasteita media-alalla yrittäjänä toimiva kohtaa yrittäjän polulla ja millaisin keinoin niistä selviää? Millaista oppia on tarjolla – ja millaista pitäisi olla? Media-alan yrittäjyydestä eri näkökulmia tarjoavat studion sohvalla toimittaja, mediastrategi ja valmentaja, entinen päätoimittaja Leena Hirvonen ja Oulun yliopiston informaatiotutkimuksen ja viestinnän professori Erkki Karvonen. Etänä webinaariin osallistuu free-toimittaja ja viestinnän yrittäjä Pasi Kivioja ja yrittäjätarinan videon muodossa kertoo toimittaja ja yrittäjä Tiina Ojutkangas.​

Katso tallenne tästä uudesta linkistä Oulun yliopiston YouTube-kanavalla.


Kysy lisää:
Minna Kilpeläinen, viestintäasiantuntija, Oulun yliopiston Kerttu Saalasti Instituutti
minna.kilpelainen@oulu.fi

Viimeksi päivitetty: 28.5.2024