Oulun yliopiston suuri vanhempainpäivä 27.2.2021

Pohtiiko jälkikasvusi jatko-opintoja? Tai kiinnostaako sinua opiskelu? Tule kuuntelemaan asiaa Oulun yliopistosta, sen tarjoamasta koulutuksesta ja koulutukseen hakemisesta lauantaina 27.2. klo 13.30–15.00.

Tapahtuman tiedot

Aika

Paikka

Vieraile tapahtumassa

Päivän aikana keskustellaan myös lukion ainevalintojen merkityksestä sekä siitä, mitä tehdä, jos opiskelupaikka ei ensimmäisellä yrittämällä aukene. Keskustelemassa ovat Oulun yliopiston koulutusrehtori Tapio Koivu, professori Jouni Pursiainen, suunnittelija Jenna Eskola ja kaksi Oulun yliopiston tutkinto-opiskelijaa. Ohjelman juontaa lukio- ja kouluyhteistyön suunnittelija Ruut Röpelinen.

Vanhempainpäivä on osa Oulun keskustassa sijaitsevan Oulun yliopiston pop-up-tilan ohjelmaa. Pääset katsomaan livelähetystä Oulun yliopiston YouTube-kanavalla.

Lähetyksen aikana voit esittää kysymyksiä viestillä osoitteeseen viestiseina.fi/unioulu tai lähettää kysymyksesi 25.2. mennessä sähköpostilla osoitteeseen ruut.ropelinen@oulu.fi.

Lyhyesti:

Mitä? Oulun yliopiston suuri vanhempainpäivä

Missä? Etänä Oulun yliopiston YouTube-kanavalla

Milloin? Lauantaina 27.2. klo 13.30–15.00

Kenelle? Lukiolaisten vanhemmille ja kaikille Oulun yliopistossa opiskelusta kiinnostuneille.

Tervetuloa!

Viimeksi päivitetty: 23.2.2021