POHJAT - Pohjois-Suomen Yrittäjyysviikko 4.-8.9.2023

Opiskelija - kiinnostaako yrittäjyys?
Pohjat eli Pohjois-Suomen Yrittäjyysviikko kokoaa syyskuun alussa yhteen pohjoissuomalaiset yrittäjät ja yrittämisestä kiinnostuneet. Se on foorumi, jossa sekä juhlistamme pohjoisen sinnikästä yrittäjyyttä että teemme yrittäjyyden pohjatöitä. Opimme ja inspiroiduimme puheenvuoroista, työpajoista sekä keskusteluista hengenheimolaistemme kanssa.

Tapahtuman tiedot

Aika

Tapahtumaviikko on täynnä mielenkiintoista ohjelmaa kaikille, joita yrittäjyys kiinnostaa. Pääset muun muassa kuulemaan inspiroivia yrittäjätarinoita, vahvistamaan mahdollista yritysideaasi ja yrittäjyystaitojasi sekä verkostoitumaan.

Tsekkaa koko viikon ohjelma viralliselta tapahtumasivulta pohjatfest.com
Yrittäjyyden pohjia valetaan mm. Linnanmaan kampuksella ja BusinessAsemalla keskustassa.

Opiskelijana sinua voisi kiinnostaa esimerkiksi:

• Maanantaina 4.9. Oamk Business Cornerissa:

klo 10:30 Yrittäjän kasvun eväät
Tarinoita yrittämisestä ja oppimisesta heiltä, jotka ovat jo tehneet sen. Kokemuksiaan kertomassa Mikko Veijola (Taitonet) ja Johanna Riihijärvi (Liikku).

klo 11:30 Pizza&Pitch
Rento lounas toisiin yrittäjyydestä kiinnostuneisiin tyyppeihin tutustuen. Halutessasi voit pitchata ideoitasi ja osaamistasi muille ja löytää tiimin uusiin innostaviin projekteihin.

klo 13 Start your startup fastest by validating! Pre-event for Startup Weekend
How do you know that you are solving the right problem, building the right solution or business?Join us for a validation workshop that helps you get ahead of the competition and fast-track your startup growth!

• Maanantaina 4.9. BusinessAsemalla (Hallituskatu 36)

klo 15 Starting business in Finland: meet international entrepreneurs of Oulu
Dreaming of becoming an entrepreneur? Expand your peer network, discover new ideas, hear it all from the already established international entrepreneurs in Oulu and network.

• Keskiviikkona 6.9. BusinessAsemalla (Hallituskatu 36)

klo 8 Yrittäjän eloriihi: Uskalla Yrittää!
Tietoa kevytyrittäjyydestä ja yrittäjyydestä. Osallistuminen on mahdollista sekä paikan päällä että Teams-etäyhteydellä.
HUOM! Ennakkoilmoittautuminen

klo 10:15 Tunnista osaamisesi, löydä potentiaalisi! Osaamisen Aarrekartta -workshop
Tunnista oma osaamisesi ja potentiaalisi. Osaamisen aarrekartan avulla luovit kohti omia unelmiasi sekä omannäköistä (työ)elämää tai yrittäjyyttä.
HUOM! Ennakkoilmoittautuminen sähköpostilla paivi.lohikoski@oulu.fi

• Torstaina 7.9. Oulun yliopiston Innovaatiokeskuksessa

klo 12-14 Innovaatiokeskus tutuksi
Oulun yliopiston Innovaatiokeskuksella on avoimet ovet. Sekä opiskelijat että tutkijat ovat tervetulleita Innovaatiokeskuksen Olohuoneeseen kuulemaan lisää Innovaatiokeskuksen toiminnasta sekä keskustelemaan mm. tutkimuksesta syntyvien keksintöjen, yritysyhteistyön ja liiketoiminnan kehittämisen mahdollisuuksista.

• Torstaina 7.9. BusinessAsemalla (Hallituskatu 36)

klo 14 Business Plan 101
Are you ready to transform your business idea into a thriving reality? Come to the business plan workshop and master the art of creating a compelling business plan.

Jotta voit selviytyä, kehittyä ja menestyä, tarvitset kunnon Pohjat.
Tervetuloa mukaan!

pohjatfest.com

Tapahtuman järjestävät yhteistyössä Pohjois-Pohjanmaan Yrittäjät, Oamk, Oulun yliopisto, OSAO, Kaleva Media, Kolmas Polvi, Business Oulu ja Oulun kauppakamari.

Viimeksi päivitetty: 28.8.2023