Pythonin perusteet jo osaava Oulun yliopiston opiskelija, paranna tieteellisiä Python-taitojasi ilmaisella verkkokurssilla 7.11. - 10.11.2023!

“Python for scientific computing” verkkokurssi TwitchTV:ssä parantaa tieteellisiä Python-taitojasi! Englanninkielinen kurssi alkaa tiistaina 7. marraskuuta klo 9.50 ja se kestää 3 tuntia 10 minuuttia per päivä, ja pidetään neljänä peräkkäisenä päivänä aina samaan kellonaikaan.
Python for scientific computing from November 7th to 10th on twitch. dot. tv. slash. coderefinery. and Zoom. Provided by Aalto University and its Nordic partners.

Tapahtuman tiedot

Aika

Paikka

Vieraile tapahtumassa

Kurssin kohderyhmä

Kurssi sopii sinulle, jos olet Oulun yliopiston opiskelija tai tutkija, tunnet jo Pythonin perusteet ja haluat tietää lisää sen sisäisistä toiminnoista ja tärkeistä tieteellisistä kirjastoista. Tämä on keskitason jatkokurssi Python-työkaluista, kuten NumPy, SciPy, Matplotlib ja Pandas. Luethan myös oppijaprofiilit eli learner personas nähdäksesi, onko kurssi sinulle sopiva.

Kurssin tarkempi kuvaus ja esitietovaatimukset englanniksi (aalto.fi)

Kurssin osallistujana sitoudut noudattamaan yhteisiä pelisääntöjä: Code of conduct ( CodeRefinery)

Kurssin toteutus

Tämän verkkokurssin opetus lähetetään Twitchin kautta (the CodeRefinery channel), missä kuka tahansa voi seurata opetusta ilman rekisteröitymistä. Kurssin aikana kysymyksille on käytössä Notes-linkki (yhteistyössä muokattavat muistiinpanot).

Kun ilmoittaudut kurssille, pääset tekemään tehtäviä ja saat reaaliaikaista apua. Tutustu myös kurssin materiaaliin githubissa.

Kurssin ajankohta

• 7.11. - 10.11.
  • Kurssi on samaan aikaan, kaikkina neljänä päivänä, klo 09.50 - 13.00 EET (taukoineen)

Kurssin järjestää Aalto Scientific Computing, yhteistyössä CodeRefineryn ja useiden pohjoismaisten yhteistyökumppaneiden kanssa. Yhteistyökumppaneita ovat Oulun yliopiston lisäksi Finnish Reproducibility Network, Helsingin yliopisto, Itä-Suomen yliopisto, Jyväskylän yliopisto, Kuninkaallinen teknillinen korkeakoulu, Nordic-RSE, Norjan Arktinen yliopisto ja Oslon yliopisto.

Lisätietoja kurssista saat osoitteesta: scip (at) aalto.fi

Viimeksi päivitetty: 25.10.2023