Storytime: alumnien tarinoita työelämästä

Storytime: alumnien tarinoita työelämästä -tapahtumissa Oulun yliopistosta eri aloilta valmistuneet muistelevat omaa opiskeluaikaansa sekä kertovat nykykuulumisiaan ja minkälaisiin tehtäviin he ovat työllistyneet.
Window of the University of Oulu Pop-Up Space in the city center

Tapahtuman tiedot

Aika

Paikka

Alumnit myös jakavat vinkkejä nykyopiskelijoille omien kokemustensa perusteella. Keskiviikkona 21.4. klo 15 UniOulun IG-livelähetyksessä vieraana lääketieteellisen tiedekunnan alumni, hammaslääketieteen tohtori Antti Tiisanoja.

Antti toimii tällä hetkellä tutkijatohtorina Oulun yliopiston Suun terveyden tutkimusyksikössä parodontologian ja geriatrisen hammaslääketieteen oppiaineessa ja terveyskeskushammaslääkärinä Oulun kaupungilla. Haastattelussa kuulemme, miksi Antti lähti opiskelemaan hammaslääketiedettä, millaista tutkimusta hän tekee ja millaista hammaslääkärin työ on.

Seuraa alumnihaastattelua Oulun yliopiston Instagramissa 21.4. klo 15 alkaen. Keskustelua seurataksesi tarvitset Instagram-tunnukset ja sinun pitää olla kirjautuneena Instagram-tilillesi.

Tilaisuus on osa Oulun yliopiston popupin toimintaa.

Viimeksi päivitetty: 15.2.2023