Storytime – Alumnien tarinoita työelämästä: Hanna-Maija Huhtala

Storytime-tapahtumat esittelevät Oulun yliopiston alumnien uratarinoita tiedekunta kerrallaan. Kesäkuun Storytimessa omasta urapolustaan kertoo Oulun yliopiston kasvatustieteiden tiedekunnasta valmistunut Hanna-Maija Huhtala. Keskustelu lähetetään suorana Oulun yliopiston Instagram-tililtä @UniOulu torstaina 16. kesäkuuta klo 15.00.
Storytime

Tapahtuman tiedot

Aika

Paikka

@Unioulu Instagram

Näissä kuukausittaisissa tapahtumissa Oulun yliopistosta eri aloilta valmistuneet muistelevat omaa opiskeluaikaansa ja kertovat, mitä heille nykyään kuuluu ja minkälaisiin tehtäviin he ovat työllistyneet. Tällä kertaa vieraana on Oulun yliopiston kasvatustieteiden tiedekunnan alumni Hanna-Maja Huhtala.

Hanna-Maija on valmistunut kasvatustieteiden maisteriksi vuonna 2012 pääaineenaan kasvatustiede. Sivuaineinaan hänellä oli psykologia, sosiologia ja filosofia. Hän on valmistunut filosofian tohtoriksi Itä-Suomen yliopistosta vuonna 2018.

Hanna-Maija on työskennellyt tutkijana ja osa-aikaisena opettajana Oulun yliopiston kasvatustieteiden tiedekunnassa, nuorempana tutkijana Itä-Suomen yliopistossa sekä tohtoriopiskelijana Helsingin yliopistossa. Hän on ollut myös vierailevana tutkijana Italiassa. Tällä hetkellä Hanna-Maija työskentelee Oulun yliopistolla Post doc –tutkijana projektissa Citizenship in Change: Constructing a Novel Theoretical Framework for Education.

Tule kuulemaan, mitä alumnilla on kerrottavana työurastaan! Tapahtuma pidetään suomeksi. Storytime-tapahtumat ovat kaikille avoimia. Tapahtumat on suunniteltu opiskelijoille avuksi ja inspiraatioksi oman uran suunnitteluun.

Viimeksi päivitetty: 14.6.2022