Storytime: Alumnien tarinoita työelämästä: Mari Kumpulainen

Storytime-tapahtumat esittelevät Oulun yliopiston alumnien uratarinoita tiedekunta kerrallaan. Toukokuun Storytimessa omasta urapolustaan kertoo Oulun yliopiston kauppakorkeakoulusta valmistunut Mari Kumpulainen. Keskustelu lähetetään suorana Oulun yliopiston Instagram-tililtä @UniOulu torstaina 19. toukokuuta klo 15.00.
Storytime

Tapahtuman tiedot

Instagram @UniOulu

Näissä kuukausittaisissa tapahtumissa Oulun yliopistosta eri aloilta valmistuneet muistelevat omaa opiskeluaikaansa ja kertovat, mitä heille nykyään kuuluu ja minkälaisiin tehtäviin he ovat työllistyneet. Tällä kertaa vieraana on Oulun yliopiston kauppakorkeakoulun alumni Mari Kumpulainen.

Mari on valmistunut kauppatieteiden maisteriksi vuonna 2010 pääaineenaan laskentatoimi. Sivuaineinaan hänellä oli Itä- ja Kaakkois-Aasian opinnot, johtaminen ja yritysjuridiikka. Mari on työskennellyt valmistumisen jälkeen muun muassa Tiedolla ja A-Katsastuksella. Hän työskentelee CGI:ssä, jossa hänen nykyinen tittelinsä on Security Program Manager. Opintojensa aikana hän on ollut mukana opiskelijajärjestössä kuten Finanssi ry:llä taloudenhoitajana.

Tässä haastattelussa kuulemme, miksi Mari lähti opiskelemaan kauppatieteitä, ja saamme myös tietää, millaisia neuvoja ja vinkkejä hänellä on antaa nykyopiskelijoille.

Tule kuulemaan, mitä alumnilla on kerrottavana työurastaan! Tapahtuma pidetään suomeksi. Storytime-tapahtumat ovat kaikille avoimia. Tapahtumat on suunniteltu opiskelijoille avuksi ja inspiraatioksi oman uran suunnitteluun.

Viimeksi päivitetty: 11.5.2022