Strategiakahvit: Tervetuloa keskustelemaan strategiatyöstä rehtorin ja kehitysjohtajan kanssa

Yliopiston johdon edustajat ovat syksyn 2023 ­– kevään 2024 aikana tavattavissa Strategiakahvit-tapaamisissa Kontinkankaan ja Linnanmaan Telluksissa. Strategiakahvit tarjoavat mahdollisuuden keskustella yliopistomme strategisista suunnista ja ajankohtaisista ilmiöistä kahvin äärelle rehtoraatin ja eri vastuualueiden johtajien kanssa.

Tapahtuman tiedot

Aika

Paikka

Tellus Kontinkangas

Meneillään olevasta yliopiston strategian päivitystyöstä voi tulla kuulemaan lisää ja keskustelemaan vapaamuotoiseen Strategiakahvit-tilaisuuteen rehtori Jouko Niinimäen ja kehitysjohtaja Johanna Blueminkin kanssa torstaina 9.11. klo 10-11 (Stage, Tellus Kontinkangas).

Strategian päivitystyön keskeisenä tavoitteena on tarkastella, miten yliopistomme voi vastata kansallisella, eurooppalaisella ja globaalilla tasolla ilmeneviin haasteisiin. Lähtökohtana on, että nykyisen strategian perusrakenne säilyy. Strategia koostuu yliopistotason strategisista linjauksista, painopistealueista ja arvoista sekä strategisista kehitysohjelmista. Strategian ja sen kehitysohjelmien keskeisiä sisältöjä tullaan tarkastelemaan ja päivittämään. Tiedekunnat, alueyksiköt ja fokusinstituutit tulevat päivittämään omat strategiansa syksyn 2023 aikana. Yliopistoyhteisö pääsee osallistumaan strategiatyöhön oman tiedekuntansa ja alueyksikkönsä strategiatilaisuuksien kautta.

Strategiakahvit-tilaisuuteen osallistuminen ei vaadi ennakkoilmoittautumista. Kahvia ja teetä on saatavilla rajoitettu määrä.

Viimeksi päivitetty: 1.11.2023