Sweco Linnanmaan kampuksella joulukuussa: teemana prosessisuunnittelu

Tervetuloa keskustelemaan Swecon asiantuntijoiden kanssa! Osana uutta yhteistyökäytännettä yritys vierailee kampuksella kerran kuukaudessa. Opiskelijoille ja henkilökunnalle avautuu erinomainen mahdollisuus tutustua ja luoda yhteistyötä.
Tunnuskuva Swecon Linnanmaan vierailulle

Tapahtuman tiedot

Aika

Paikka

Tellus Cube 2

Joulukuun Sweco-vierailun teemana on "Prosessisuunnittelijan työ Swecolla". Aiheesta kertoo enemmän Swecon Antti Tarkka, Telluksen Cube 2:ssa.

Tervetuloa opiskelijat ja henkilökunta keskustelemaan aiheesta sekä kuulemaan lisää yrityksen toiminnasta!

Kampuksella tehtävillä yritysvierailuilla edistetään tiedonvaihtoa, yhteistyötä ja näkyvyyttä.

Sweco, Oulun yliopisto ja Oulun ammattikorkeakoulu ovat solmineet keväällä 2022 kolmikanta-kumppanuussopimuksen. Lue lisää täällä.

Viimeksi päivitetty: 28.11.2022