Tarjolla vain loistavia ideoita – tule sinäkin BusinessAsemalle 20.4.

Miten opiskelijoiden yhteyksiä työelämään ja yrityksiin voidaan parantaa Oulussa? Entäpä, mikä saa opiskelijan jäämään kaupunkiin valmistumisen jälkeen?

Tapahtuman tiedot

Aika

Paikka

BusinessAsema, Hallituskatu 36, 90100 Oulu

Vieraile tapahtumassa

Näihin kysymyksiin on tarjolla mainioita ideoita keskiviikkona 20. huhtikuuta kello 14 alkaen BusinessAsemalla.

BusinessOulun ja UNICin ideakilpailu huipentuu finaaliin, jossa kuullaan 11 pitchausta.

Ilmoittaudu nyt ja tule mukaan tähän kaikille avoimeen huippujännittävään kisailtapäivään, jonka päätteeksi järjestetään verkostoitumistapahtuma.

Pääset verkostoitumaan tilaisuudessa oululaisten vaikuttajien kanssa; mukana ovat muun muassa Arinan, Maconin, Optomedin ja BusinessOulun edustajat, jotka toimivat myös kisan tuomareina.

Kilpailussa palkitaan kolme parasta ideaa, ja voittajan idea toteutetaan. BusinessOulu tukee voittavan idean toteutusta 2000 eurolla. Parhaat ideat pääsevät myös oululaisten vaikuttajien mentoroitaviksi.

Tapahtuman agenda:

14.00: avajaispuhe

14.10: Ideoiden pitchaus ja palaute tuomareilta

15.45: kolmen parhaan idean palkitseminen

16–17: verkostoitumista ja jutustelua

Lue lisää ja ilmoittaudu!

Viimeksi päivitetty: 14.4.2022