TE-toimisto Pop-up Oulun yliopistolla

Tervetuloa mukaan Career Centre TE-toimisto Pop-up -tapahtumaan Oulun yliopistolla 10.4. klo 12-15 ja ota haltuun TE-toimiston palvelut!

Tapahtuman tiedot

Aika

Paikka

Career Centre YT101

Sijainti

Linnanmaa

Opiskelijoille suunnatussa tilaisuudessa on paikalla Pohjois-Pohjanmaan TE-toimiston asiantuntijoita, jotka antavat kattavan käsityksen TE-toimiston asiakkuudesta: milloin ja miten ilmoittautua sekä mitä palveluita on tarjolla.

Kaipaatko tietoa osa-aikatöistä opiskelun ohessa? Lisäksi saat arvokkaita vinkkejä siitä, mistä voit löytää koulutustasi vastaavia tehtäviä valmistumisesi jälkeen. Tai haluatko nähdä avoimia työpaikkoja Työmarkkinatorilta? Tule mukaan, ja me näytämme sinulle, miten voit hyödyntää hakutekijöitä parhaalla mahdollisella tavalla.

Tule oppimaan ja löytämään avaimet menestyksekkääseen tulevaisuuteen asiantuntijoiden opastuksella!

Viimeksi päivitetty: 5.4.2024