Tervetuloa inspiroitumaan! Opintoja kaikille myös kesällä sekä avoimen väylä yliopistoon

JOY – Jatkuvan oppimisen yliopistossa on opintoja myös kesällä sekä avoimen väylä yliopistoon. Tule siis ihastumaan uusiin aiheisiin!
Oulun yliopiston pop-up-tila Rotuaarilla.

Tapahtuman tiedot

Aika

Paikka

Vieraile tapahtumassa

Kesällä on hyvää aikaa laajentaa omaa maailmankuvaa tutkitulla tiedolla tai täydentää omaa osaamista. Ehkä haluat kehittää itseäsi uuden kielen tai ICT-alan opinnoilla? Innostamme myös suosiotaan kasvattavalle avoimelle väylälle eli opintoihin, joiden perusteella voi hakea yliopiston varsinaiseksi opiskelijaksi ilman pääsykoetta. Kiinnostavista sisällöistä ja opiskelemisesta kertomassa tutkinto-ohjelmavastaava Henrik Hedberg, opiskelija Riina Pursiainen, suunnittelijat Diana Yletyinen ja Ruut Röpelinen, joka myös juontaa keskustelun.

Virtuaalilähetys UniOulu YouTube -kanavalla. Tarvitset lähetyksen seuraamiseen vain nettiselaimen tai puhelimen YouTube-sovelluksen.

Tilaisuus on osa Oulun yliopiston pop-upin toimintaa.

Viimeksi päivitetty: 19.5.2021