Tervetuloa Oulun yliopistoon – info uusille opiskelijoille

Miten yliopisto-opintojen alkamiseen kannattaa valmistautua? Mitä orientoivalla viikolla on tiedossa ja miten opinnot sen jälkeen jatkuvat? Millaista on asua ja elää Oulussa?

Tapahtuman tiedot

Aika

Paikka

Vieraile tapahtumassa

Oulun yliopisto järjestää uusille opiskelijoille verkkoinfon, joka valmistaa syksyllä alkaviin opintoihin. Pääset tapaamaan nykyisiä opiskelijoita, omaopettajia, koulutussuunnittelijoita ja opiskelu- ja uraohjaajia, jotka ovat tukenasi myös opintojesi aikana. Voit myös esittää kysymyksiä tilaisuuden aikana. Infon kieli on suomi.

Tervetuloa!

Jos et pääse osallistumaan, voit myös katsoa tallenteen samansisältöisestä infosta, joka järjestettiin 20.6. Tallenne löytyy Opintojen aloittaminen -sivulta, jonne on koottu paljon hyödyllistä tietoa uusille opiskelijoille.

Viimeksi päivitetty: 2.10.2023