UNIC CityLabs: Nuorten poliittinen osallisuus

UNIC CityLabs järjestää verkkotapahtuman aiheesta Nuorten poliittinen osallisuus. Tapahtuman järjestävät yhdessä UNICin yhteistyöoppilaitokset Rotterdamista, Corkista ja Oulusta.

Tapahtuman tiedot

Verkossa

Vieraile tapahtumassa

Tule mukaan osallistumaan mukaansatempaavaan tapahtumaan, jossa keskustelemme nuorten poliittisesta osallisuudesta UNIC-verkoston asiantuntijoiden ja yleisön kanssa! Tapahtuman aikana pääset osallistumaan paneelikeskusteluun ja ryhmäkeskusteluihin sekä jakamaan inspiroivia kokemuksia aiheesta. Panelistit kertovat nuorten poliittisesta osallistamisesta Corkissa, Rotterdamissa ja Oulussa sekä erilaisista ideoista nuorten poliittisen aktiivisuuden ja kiinnostuksen lisäämiseksi.

Tapahtuma on luonteeltaan on interaktiivinen työpaja ja kannustammekin yleisöä osallistumaan aktiivisesti tilaisuuden aikana! Tapahtuman tarkoituksena on yhdistää erilaiset aiheesta kiinnostuneet ryhmät (opiskelijat, tutkijat, kaupungin sidosryhmät) ja tarjota inspiraatiota käytännön aloitteille, joita voidaan kehittää edelleen eteenpäin.

Kenelle: Tapahtuma on avoin opiskelijoille, akateemikoille, paikallisille päättäjille ja viranomaisille, nuorisojärjestöille sekä kaikille muille aiheesta kiinnostuneille.

Milloin: 25.11., 12.00-13.30

Missä: Verkossa Zoomin kautta. Saat linkin lähempänä tapahtumapäivää.Muista kuitenkin rekisteröityä, sillä tapahtumalinkki toimitetaan vain rekisteröityneille osallistujille!

Kieli: englanti

Ohjelma (eng.):

• 12.00 – 12.05 Welcome and context
  • 12.05 – 12.10 Introducing the agenda
  • 12.10 – 12.45 First part: Panel discussion. Insights about the political voting behavior of youth in Rotterdam, Oulu, and Cork
  • 12.45 – 13.20 Second part: Open discussions with the audience. Highlighting ideas to stimulate the political voting behavior of youth from students, organizations, and participants
  • 13.20 – 13.30 Wrap up
Viimeksi päivitetty: 21.11.2022